Nu ezitati sa ne contactati pentru orice detalii!

021.323.31.18 - 0758 320 235
0725 329 523 - 0742 199 166

RELUARE ACTIVITATE

Reluarea activitatii unei societati comerciale a carei activitate a fost intrerupta temporar se inregistreaza in Registrul Comertului.
La cererea pentru inregistrarea mentiunii privind reluarea activitatii unei societati comerciale se ataseaza:
  • cerere de inregistrare; 
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor sau, dupa caz, Decizia Asociatului Unic,
  • certificatele constatatoare emise in baza declaratiilor-tip pe propria raspundere pentru suspendarea temporara a activitatii,
  • declaratia-tip pe propria raspundere privind autorizarea functionarii;
  • imputernicire avocatiala;
  • dovada taxelor legale si timbrul judiciar, in original.

Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/Decizia Asociatului Unic va contine reluarea activitatii, pe o anumita perioada.

Important!  Prevederile legale mentionate mai sus se aplica in mod corespunzator si in cazul reluarii activitatii persoanei fizice autorizate si intreprinderii individuale sau familiale.